مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:202022-01-01سياسي

توزیع 1500 بسته معیشتی هم زمان با دومین سالگرد سردار سلیمانی در نهاوند


فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری شانزدهمین رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با توزیع هزارو 500 بسته معیشتی در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان نهاوند خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری شانزدهمین رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با توزیع هزارو 500 بسته معیشتی در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی مختاری روز شنبه 11 دی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در دهه بصیرت برنامه های مختلف و متنوعی در نقاط مختلف شهرستان نهاوند برگزار می شود که توزیع هزارو 500 بسته معیشتی هم زمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان یکی از این برنامه هاست.

وی تصریح کرد: همایش شهرستانی یادبود دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در 12 دی ماه در مصلی نماز جمعه شهر نهاوند با حضور یکی از فرماندهان و سرداران محور مقاومت و هم رزم حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

مختاری با اشاره به این که در این دهه سلسله نشست های بصیرتی در سطح کلیه پایگاه های مقاومت شهرستان برگزار می شود، افزود: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان توسط بسیج سازندگی، اجرای برنامه نهضت روشنگری از طرف بسیج طلاب، ائمه جمعه و جماعات در سطح شهرستان از جمله برنامه هایی است که در این دهه در شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1500 بسته معیشتی هم زمان با دومین سالگرد سردار سلیمانی در نهاوند

توزیع 1500 بسته معیشتی هم زمان با دومین سالگرد سردار سلیمانی در نهاوند