مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:252022-01-01ورزشي

بازیکنان پاس گرگان یک ریال هم نگرفته اند/ مسئولان به دادمان برسند


بازیکنان ما با گذشت نیم فصل از لیگ برتر والیبال یک ریال هم دریافت نکرده اند.

- عیسی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال در حالی به پایان رسید که بازیکنان ما یک ریال هم دریافت نکردند و از لحاظ مالی در شرایط سختی قرار داریم.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان افزود: با گذشت نیم فصل از رقابت ها حدود یک میلیارد تومان هزینه کردیم که تمام این هزینه ها جاری بوده و بازیکنان بدون دریافت پول برای ما بازی کردند.

سنگدوینی با بیان اینکه هیچکس به تیم ما سر نمی زند، یادآور شد: خوشبختانه در جدول شرایط خوبی داریم اما کسب نتیجه بدون پول ممکن نیست و از مسئولان استانی و شهرستانی خواهش می کنم تیم پاس گرگان را تنها نگذارند.

وی ادامه داد: در دو دیدار اخیر مقابل شهرداری گنبد و شهرداری ورامین پیروز شدیم و با این شرایط مالی تا اینجا شق القمر کرده ایم.

سنگدوینی اضافه کرد: بسیاری از تیم ها بیش از 10 میلیارد تومان هزینه کرده اند و بازیکنان ما انتظار دارند حداقل پاداش دریافت کنند.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان با اشاره به جذب سه بازیکن جدید در نیم فصل گفت: علیرضا جلوه سرعتی زن 26 ساله را به عنوان بازیکن سرباز جذب کردیم، متین آق پاسور فصل گذشته تیم را به خدمت گرفتیم و علیرضا طباطبایی لیبروی گرگانی و عضو تیم ملی نوجوانان هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان پاس گرگان یک ریال هم نگرفته اند/ مسئولان به دادمان برسند

بازیکنان پاس گرگان یک ریال هم نگرفته اند/ مسئولان به دادمان برسند