مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:252022-01-01سياسي

17 اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری انجام شده است/ 25 نفر در انتظار پیوند


مسئول واحد فراهم آوری عضو چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 25 نفر در استان در انتظار پیوند عضو هستند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 17 اهدای عضو در استان انجام شده است.

- پانته آ رمضان نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 25 نفر در چهارمحال و بختیاری در لیست انتظار پیوند عضو هستند، اظهار کرد: سالانه تعداد زیادی از بیماران نیازمند عضو به دلیل نیافتن عضو مناسب جان خود را از دست می دهند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از افراد در حوادث مختلف همچون رانندگی دچار مرگ مغزی می شوند، عنوان کرد: با اهدای عضو افراد مرگ مغزی می توان جان دوباره به افراد نیازمند پیوند عضو بخشید.

مسئول واحد فراهم آوری عضو چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه واحد اهدا عضو استان یکی از واحدهای فعال کشور است، تصریح کرد: خانواده افرادی که دچار مرگ مغزی شده اند سالانه به تعداد زیادی از نیازمندان با اهدا عضو سلامتی دوباره هدیه می دهند.

رمضان نژاد با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون 17 اهدا عضو در چهارمحال و بختیاری انجام گرفته است، افزود: کبد، کلیه ها و نسوج اهدا کنندگان توسط تیم پزشکی جدا و به استان های تهران و شیراز به منظور عمل پیوند عضو ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری انجام شده است/ 25 نفر در انتظار پیوند

17 اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری انجام شده است/ 25 نفر در انتظار پیوند