مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:302022-01-01اقتصادي

هر کیلو قزل آلا 63 هزار تومان/ تولیدکنندگان ورشکست شده اند


علی رغم افزایش 50 درصدی قیمت قزل آلا نسبت به سال قبل، اما هزینه های تولید به قدری افزایش یافت که جوابگوی هزینه تولید نیست و هم اکنون خیلی از مزارع متضرر هستند.

- علی رغم افزایش 50 درصدی قیمت قزل آلا نسبت به سال قبل، اما هزینه های تولید به قدری افزایش یافت که جوابگوی هزینه تولید نیست و هم اکنون خیلی از مزارع متضرر هستند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا با کاهش 2 تا 3 هزار تومانی به 62 تا 63 هزار تومان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، آرش نبی زاده مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: قیمت هر کیلو قزل آلا بعد از شب یلدا با کاهش 2 تا 3 هزارتومانی در عمده فروشی ها به 62 تا 63 هزار تومان رسیده که این امر بیانگر ورشکستگی تولیدکنندگان است.

او قیمت تمام شده هر کیلو قزل آلا را 65 هزار تومان اعلام کرد و گفت: با افزایش قیمت در هفته های اخیر، تولید کنندگان نسبت به تولید رغبت بیشتری از خود نشان دادند که مجدد با تورم و افزایش قیمت نهاده، سودهای قبلی از بین رفت و به عبارت دیگر این افزایش هزینه تمام شده، کام تولیدکننده را تلخ کرد.

نبی زاده ادامه داد: علی رغم افزایش 50 درصدی قیمت قزل آلا نسبت به سال قبل، اما هزینه های تولید به قدری افزایش یافت که جوابگوی هزینه تولید نیست و هم اکنون خیلی از مزارع متضرر هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کیلو قزل آلا 63 هزار تومان/ تولیدکنندگان ورشکست شده اند

هر کیلو قزل آلا 63 هزار تومان/ تولیدکنندگان ورشکست شده اند