مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:452022-01-01سياسي

عضو هیات علمی دانشگاه اردکان، استاد برتر جامعه و صنعت کشور شد


«آزاده چوب فروش زاده» عضو هیات علمی دانشگاه اردکان به دنبال انتشار کتاب اعضای هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت کشور، به عنوان عضو هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت برگزیده شد.

- ایسنا/یزد آزاده چوب فروش زاده عضو هیات علمی دانشگاه اردکان به دنبال انتشار کتاب اعضای هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت کشور، به عنوان عضو هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت برگزیده شد.

فاطمه بهجتی اردکانی رییس دانشگاه اردکان ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به نیازها و مسائل کشور، ضروری است دانشگاه ها به صورت گسترده تر در پاسخگویی به نیازهای کشور نقش ایفا نمایند و مسلماً این هدف مستلزم روش ها و الگوهای جدید بوده و باید بتوان این هدف را به درستی معرفی و با روش های تشویقی مناسب به اجرا گذاشت.

وی گفت: بر این اساس در سال جاری اعضای هیأت علمی فعال در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها معرفی شدند که این مهم با انتشار کتاب اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت، از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صورت پذیرفت.

بهجتی اردکانی خاطرنشان کرد: با انتشار کتاب مذکور دکتر آزاده چوب فروش زاده استادیار دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه اردکان به عنوان عضو هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات علمی دانشگاه اردکان، استاد برتر جامعه و صنعت کشور شد

عضو هیات علمی دانشگاه اردکان، استاد برتر جامعه و صنعت کشور شد