مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:002022-01-01اجتماعي

محدودیت فعالیت اصناف با کاهش رعایت پروتکل ها / آموزش و پرورش کنترل ها را تشدید کند


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بر لزوم کنترل بیشتر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار، گفت: هر چه رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف و بازار کمتر باشد، - ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بر لزوم کنترل بیشتر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار، گفت: هر چه رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف و بازار کمتر باشد، زمینه ادامه فعالیت اصناف محدودتر می شود بنابراین رعایت پروتکل ها به نفع خودشان است.

ولی الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (11 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر واکسیناسیون کرونا باید مهم ترین اولویت این ستاد قرار بگیرد بنابراین فرمانداران باید از همه ابزارها برای افزایش پوشش واکسیناسیون استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: فرمانداران باید نهایت اهتمام خود را به خرج دهند تا در هفته آینده گزارشی از موفقیت هر شهرستان در این ماموریت داشته باشیم و موضوع افزایش پوشش واکسیناسیون، ملاک ارزیابی فرمانداران خواهد بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: نباید به دلیل وضعیت آبی دچار عادی انگاری شویم بنابراین رعایت پروتکل های بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت فعالیت اصناف با کاهش رعایت پروتکل ها / آموزش و پرورش کنترل ها را تشدید کند

محدودیت فعالیت اصناف با کاهش رعایت پروتکل ها / آموزش و پرورش کنترل ها را تشدید کند