مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:002022-01-01سياسي

دهه دوم فاطمیه هیئت کجا بریم؟


هیئات چهارمحال و بختیاری در سوگ مادر شیعیان خیمه های عزاداری را در جای جای این خطه برپا داشته اند که در این خبر برنامه برخی از این مجالس در شهرهای مختلف را با هم مرور می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، هیئات بزرگ استان در سوگ مادر شیعیان خیمه های عزاداری را در جای جای این خطه برپا داشته اند که در ادامه برنامه برخی از این مجالس در شهرهای مختلف را با هم مرور می کنیم.

هیئت بین الحرمین شهرکرد و محبان صاحب الزمان(عج) از 15 دی ماه به مدت 3 شب در مسجد امام رضا(ع) مجلسی را با سخنرانی حجت الاسلام زمانی و مداحی فرهاد رفیعی، محمدمهدی مطلبی و هادی خادم همراه با شعر خوانی داود رحیمی تدارک دیده اند.

هیئت رهروان شهدا جلسه ای را با سخنرانی حجت الاسلام فلاح دعوت شده از تهران و مداحی علی بهبای پور، رضا قلی پور، یوسف خالدی و محمدمهدی مطلبی از 13 تا 17 در  مسجد امام سجاد واقع در خیابان تختی همراه با نماز مغرب و عشاء برگزار می کند.

هیئت باقرالعلوم نیز با سخنرانی حجت الاسلام حسین میرزایی، مداحی سید حسن عبدالله زاده، حسین رفیعی و حسین علی محمدی از 13 تا 16 دی ماه همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء پذیرای عزاداران است.

هیئت روضه الزهرا (س) از 9 الی 13 مجلس خانگی را از ساعت 19:30 ویژه خواهران و برادران در شهرکرد، خیابان کوی شهرداری، خیابان 15 خرداد، نبش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه دوم فاطمیه هیئت کجا بریم؟

دهه دوم فاطمیه هیئت کجا بریم؟