مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:052022-01-01پزشكي

هر تجمعی امکان افزایش شیوع کرونای امیکرون را در پی دارد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به بارش برف و باران در چند روز گذشته و حضور بسیاری از مردم در نقاط برف خیز استان، این موضوع را عاملی برای تجمع افراد در این مناطق و افزایش احتمال شیوع و ابتلا به بیماری امیکرون عنوان کرد.

- سید وحید حسینی شنبه 11 دی در نشست روزانه ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: سویه کرونای امیکرون با سرعت بالایی در سطح دنیا در حال گسترش بوده و هرگونه سهل انگاری در این زمینه، با خطر جدی گسترش این بیماری همراه است.

او افزود: یافته های علمی حاصل از بررسی سویه جدید کروناویروس موسوم به اُمیکرون نیز ضرورت توجه به راهکارهای پیشگیرانه شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها را مورد تاکید قرار میدهد که در کنترل این ویروس و قطع زنجیره انتقال آن تاثیر بسیاری دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بارش برف و باران در چند روز گذشته و حضور بسیاری از مردم در نقاط برف خیز استان، این موضوع را عاملی برای تجمع افراد در این مناطق و افزایش احتمال شیوع و ابتلا به بیماری عنوان و اضافه کرد: متاسفانه در روزهای تعطیل آخر هفته گذشته به دلیل سفر مردم استان به شهرستانهایی مانند سپیدان، شاهد ایجاد ترافیک سنگین در جادههای استان بودیم که علاوه بر مسدود شدن این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر تجمعی امکان افزایش شیوع کرونای امیکرون را در پی دارد

هر تجمعی امکان افزایش شیوع کرونای امیکرون را در پی دارد