مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:152022-01-01سياسي

فعالیت سازمان های مردم نهاد فرصت بی نظیری برای کاهش معضل اعتیاد


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: فعالیت سازمان های مردم نهاد فرصت بی نظیری برای کاهش معضل اعتیاد در استان است.

- ، علی بدر شکوهی ظهر شنبه در جلسه کمیته مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: اشتغال معتادان بهبودیافته نقش اصلی را در کاهش تعداد معتادان ایفا می کند و در این زمینه همکاری تنگاتنگ دستگاه ها با یکدیگر و ارائه آموزش های لازم به این امر توسط اداره کل فنی و حرفه ای استان ضروری است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت 103 سمن در حوزه های فرهنگی، درمانی، کاهش آسیب، صیانت و اشتغال زایی، گفت: فعالیت بیش از یکصد سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر فرصت بی نظیری برای کاهش معضل اعتیاد در استان است.

وی تصریح کرد: اعتبارات اختصاص یافته به سمن های استان در امر مبارزه با مواد مخدر نسبت به سال قبل افزایش یافته است و انتظار داریم خیران استان در این امر حیاتی بیش از گذشته مشارکت کنند.

شکوهی گفت: بسترسازی برای فعالیت و مشارکت سازمان های مردم نهاد وظیفه همه دستگاه های عضو کمیته مشارکت های مردمی می باشد و ادارات نباید به این موضوع با دیدگاه تزیینی نگاه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سازمان های مردم نهاد فرصت بی نظیری برای کاهش معضل اعتیاد

فعالیت سازمان های مردم نهاد فرصت بی نظیری برای کاهش معضل اعتیاد