مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:252022-01-01پزشكي

آرامش نسبی کرونا در البرز


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی یک روز گذشته 26 البرزی با علائم کرونا در مراکز درمانی بستری شدند؛ در همین مدت زمان یک نفر در پی ابتلا به بیماری جان خود را از دست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شهرام صیادی ،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، درباره آخرین وضعیت کرونا در البرز، گفت: از دیروز تا 11 دی 1400، 26 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن نقش مؤثری در کنترل بیماری خواهد داشت، افزود: در این راستا نباید رعایت پروتکل های بهداشتی را فراموش کنیم، همچنین مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز 80 هزار و 429  نفر است.

صیادی بیان کرد: در حال حاضر تعداد 164 نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای 29 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده است و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 6486 نفر رسیده است؛ همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 73 هزار و 776 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش نسبی کرونا در البرز

آرامش نسبی کرونا در البرز