مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:252022-01-01اجتماعي

طرح شهید سلیمانی در استان همدان با قوت ادامه یابد


طرح مؤثر شهید سلیمانی به طور جدی پیگیری و با قدرت انجام و اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمورد تاکید است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در اولویت عموم مردم استان باشد، افزود: طرح مؤثر شهید سلیمانی به طور جدی پیگیری و با قوت و قدرت انجام و اجرا شود.

قاسمی فرزاد در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان های همدان نیز مطرح کرد: وضعیت رنگ بندی کرونایی کبودرآهنگ همچنان زرد و باقی شهرهای استان وضعیت آبی در این راستا دارند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه کمیته آموزش و پرورش در تجهیز مدارس استان به تهویه تلاش کند و گزارش اقدامات انجام شده را نیز به ستاد استانی کرونا ارائه کند، گفت: سهل انگاری، عادی انگاری و عدم توجه به زدن ماسک، میزان شیوع کرونا در استان را گسترش می دهد، بدین سان باید این موارد مدنظر و مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش همت گمارند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه سازمان نوسازی مدارس با جدیت، نصب تهویه در مدارس استان را در دستور کار قرار دهد، گفت: حفظ جان و سلامت دانش آموزان استان در اولویت است.

وی تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مردم استان در شرایط کرونا کاهش یافته، تاکید می شود که از عادی انگاری پرهیز و پروتکل های بهداشتی را جدی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی در استان همدان با قوت ادامه یابد

طرح شهید سلیمانی در استان همدان با قوت ادامه یابد