مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:302022-01-01بين الملل

12هندی در ازدحام در یک زیاتگاه مذهبی جان خود را از دست دادند


بر اثر ازدحام در یکی از پربازدید ترین زیارتگاه های هندوها در منطقه کشمیر واقع در شمال هند روی داده 12 نفر جان خود را از دست دادند و دست کم سیزده نفر نیز مجروح شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، یک مسئول دولت هند روز شنبه کشته شدن دست کم 12 شهروند این کشور را در جریان ازدحام جمعیت بازدید کننده از یک زیارتگاه مذهبی تایید کرد.

گفته می شود بر اثر این حادثه که در یکی از پربازدید ترین زیارتگاه های هندوها در منطقه کشمیر واقع در شمال هند روی داده دست کم سیزده نفر نیز مجروح شده اند.

ماتا وایشنو دیوی از جمله مهمترین زیارتگاه های هندو ها در شمال هند است که پیش از همه گیری ویروس کرونا و بیماری کووید19 دست کم روزانه یکصد هزار نمازگزار را به سوی خود جلب می کرد.

مقامات هندی پس از همه گیری بیماری کووید19 دست به کنترل شمار افراد علاقمند به حضور در این زیارتگاه زده و تعداد بازدید روزانه از این محل را به 25 هزار نفر محدود کردند.

یک مقام دولتی شمار تلفات حادثه در زیارتگاه ماتا وایشنو دیوی را دست کم دوازده نفر عنوان کرده و یادآور شده که شمار قربانیان ممکن است افزایش پیدا کند.

وی همچنین اعلام کرده که جاده منتهی به زیارتگاه یاد شده که در قله یک ارتفاع واقع شده روز شنبه مملو از نمازگزارانی بود که سعی داشتند طی رسم همیشگی به مناسبت سال نو برای ادای نماز و انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12هندی در ازدحام در یک زیاتگاه مذهبی جان خود را از دست دادند

12هندی در ازدحام در یک زیاتگاه مذهبی جان خود را از دست دادند