مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:302022-01-01سياسي

غیرت عاشورایی ملت ایران حماسه 9 دی را رقم زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رسول سنایی راد روز شنبه در آیین بزرگداشت شهادت شهید سردار سلیمانی و حماسه 9 دی اظهار داشت: فتنه سال 88 یک خطر بزرگ برای نظام و انقلاب بود چرا که عوامل داخلی فتنه گر با حمایت استبداد غربی سعی در نابودی فضلیت ها .

- معاون سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح گفت: غیرت عاشورایی و انقلابی مردم در فتنه سال 88 موجب شد حماسه 9 دی رقم بخورد و نقشه شوم دشمن نقش بر آب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رسول سنایی راد روز شنبه در آیین بزرگداشت شهادت شهید سردار سلیمانی و حماسه 9 دی اظهار داشت: فتنه سال 88 یک خطر بزرگ برای نظام و انقلاب بود چرا که عوامل داخلی فتنه گر با حمایت استبداد غربی سعی در نابودی فضلیت ها و ارزش های اسلامی داشتند که به فضل خدا به اهداف خود نرسیدند.

وی افزود: هدف دشمن در فتنه سال 88 وارونه کردن نتیجه انتخابات بود که در این مهم ناکام ماندند و با حضور پرشور مردم به دعوت رهبری فتنه، فتنه گران رسوا و آنان شکست خوردند.

معاون سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح ادامه داد: ذینفعان در فتنه 88 سکوت کردند و بهره برداران این موضوع جبهه غرب و معاندان و منافقان شدند که همه تلاش خود را بکار گرفتند، اما توفیقی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرت عاشورایی ملت ایران حماسه 9 دی را رقم زد

غیرت عاشورایی ملت ایران حماسه 9 دی را رقم زد