مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:402022-01-01فرهنگي

برپایی «نوا نمایش» و «تعزیه خوانی» به مناسبت فاطمیه


به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه، مراسم تعزیه خوانی به مدت 7 شب در فرهنگسرای بهمن و نوانمایش به مدت 10 شب در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم تعزیه خوانی و شبیه خوانی به مناسبت فرارسیدن دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این ویژه برنامه می توانند به سالن مبارک فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن های 55058892 و 55310948 تماس بگیرند.

 همچنین علاقه مندانی که باتوجه به محدودیت های کرونایی و رعایت نکات بهداشتی به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی، موفق به حضور در برنامه نشده اند می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی؛  heyatonline.

ir/hayat/38، به صورت آنلاین و رایگان (بدون نیاز به استفاده از حجم اینترنت) از این مراسم تعزیه بهره مند شوند.

    * برپایی نوانمایش سپاهیان آتش در پردیس تئاتر تهران سپاهیان آتش عنوان نوا نمایشی است که طی روزهای 10 تا 20 دی در پردیس تئاتر تهران اجرا می شود.

این نوانمایش کاری از گروه فرهنگی مسلم و  به کارگردانی مسعود اسماعیلی و نویسندگی سید مرتضی گلپایگانی است و محسن محمد تقی زاده باغمیشه، مهدی فرخی، امیرحسین آلادپوش، مهدی عارف نظری، سید محمد حامد مشکاتی، امیر حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی «نوا نمایش» و «تعزیه خوانی» به مناسبت فاطمیه

برپایی «نوا نمایش» و «تعزیه خوانی» به مناسبت فاطمیه