مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:502022-01-01سياسي

شهید سلیمانی یک مکتب ماندگار است


معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک مکتب ماندگار است، گفت: این مکتب باید به جوانان و نوجوانان معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رسول سنایی راد ظهر روز شنبه در آیین بزرگداشت شهادت شهید سردار سلیمانی در دانشگاه ایلام اظهار داشت: ایران امروز کشوری است که هیچ قدرتی در جهان حتی فکر حمله نظامی به آن را ندارد چراکه اقتدار دفاعی و نظامی ایران در دنیا بر همگان آشکار شده است.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: قدرت نظامی و دفاعی ایران قبل از انقلاب وابسته بود اما امروز امنیت ما وابسته به هیچ کشوری و نظامی نیست و پایه گذار این اقتدار و سربلندی امثال شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدا هستند.

وی تصریح کرد: پیروزی میدان جنگ با داعش و جبهه استکبار شهید سلیمانی بود چراکه وی وعده نابودی داعش را داده بود و این وعده پس از 2 ماه از سخنرانی ایشان محقق شد.

سنایی راد منش و رفتار شهید سلیمانی را یک مکتب ماندگار برای جوانان این مرز و بوم دانست و گفت: این مکتب باید به جوانان و نوجوانان که در زمان جنگ حضور نداشتند، معرفی شود.

وی تاکید کرد: محاسبات و پیش بینی های جبهه غرب در ایجاد فتنه 88 اشتباه بود چراکه آنان نمی دانستند مردم با بصیرت خود پس از ندای رهبری حق را باطل تشخیص می دهند و نفرت و انزجار خود را از فتنه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی یک مکتب ماندگار است

شهید سلیمانی یک مکتب ماندگار است