مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:002022-01-01سياسي

طرح آبرسانی غدیر اولین دستاورد حوزه آب در دولت سیزدهم است


طرح آبرسانی غدیر اولین دستاورد دولت آقای رییسی در حوزه تامین آب در خوزستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور امروز در حاشیه بازدید از طرح تزریق آب به خط لوله غدیر در اندیمشک، اظهار کرد: مسوولان در استان خوزستان قول مساعد دادند که تا پایان سال جاری بخشی از طرح آبرسانی غدیر را به بهره برداری برسانند و بخش دیگری از پروژه نیز تا اوایل خرداد سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این طرح حدود 41 درصد پیشرفت داشته، افزود: در حدود پنج تا 6 درصد از اجرای پروژه عقب ماندگی وجود دارد که با تامین و تجهیز منابع و به کار بستن همه امکانات، در آینده نزدیک این مشکلات برطرف خواهند شد.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: بنابر گفته مدیران آب و فاضلاب استان، تقریبا با اجرای این طرح و با انتقال 10 متر مکعب بر ثانیه، به شهرستان های مختلف استان و روستاهایی که در مسیر این طرح قرار دارند، حدود 52 درصد از جمعیت استان از آب شرب سالم، پایدار و بدون تنش بهره مند خواهند شد.

وی بیان کرد: این موضوع، اولین دستاورد دولت آقای رییسی در حوزه تامین آب در خوزستان است و ان شاءالله ظرف امروز و فردا، از پروژه های دیگری نیز بازدید خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی غدیر اولین دستاورد حوزه آب در دولت سیزدهم است

طرح آبرسانی غدیر اولین دستاورد حوزه آب در دولت سیزدهم است