مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:152022-01-01بين الملل

زندگی لوکس اعضای جوخه ترور خاشقچی در مجتمع دولتی در عربستان


روزنامه «گاردین» در گزارشی از زندگی لوکس چند تن از اعضای جوخه ترور سعودی که «جمال خاشقچی» را در اکتبر 2018 به شکلی وحشیانه به قتل رساندند، در ویلاهای مجلل در یک مجتمع امنیتی دولتی در عربستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه انگلیسی گاردین گزارش داده چند تن از اعضای جوخه ترور سعودی که جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد را در اکتبر 2018 وحشیانه به قتل رساندند، در ویلاهای مجلل در یک مجتمع امنیتی دولتی زندگی می کنند.

بر اساس این گزارش که روز پنجشنبه منتشر شد، حداقل سه نفر از قاتلان در ویلاهایی که توسط آژانس امنیتی دولتی این افراد اجازه ملاقات با آن ها را دارند و واحدهای مسکونی هفت ستاره شامل سالن های ورزشی و دفاتر می شود.

  گاردین گزارش داد که صلاح الطبیقی کارشناس پزشکی قانونی که جسد خاشقچی را تکه تکه کرد، در داخل محوطه دیده شده است.

مصطفی المدنی مردی که در نقش خاشقچی ظاهر شد و منصور اباحسین عامل ارشد جوخه ترور نیز در بین سال های 2019 تا 2020 دیده شدند.

طبق این گزارش، طی دو سال گذشته، شاهدان عینی از ملاقات های این افراد با ماموران خدماتی، اعضای خانواده و باغبان ها خبر داده اند.

خاشقچی، مفسر و ستون نویس برجسته روزنامه واشنگتن پست زمانی جزو افراد در حلقه خانواده سلطنتی به شمار می رفت، اما زمانی که آثارش به انتقاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی لوکس اعضای جوخه ترور خاشقچی در مجتمع دولتی در عربستان

زندگی لوکس اعضای جوخه ترور خاشقچی در مجتمع دولتی در عربستان