مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:402022-01-01پزشكي

هشدارها در مورد اُمیکرون در ایران نقص دارد / محدودیت ها باید از هم اکنون اجرا شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه اکنون محدودیت های شرایط آبی اعمال می شود در حالی که منتظر آمدن اُمیکرون هستیم، گفت: از هم اکنون باید محدودیت ها اجرا شوند و اگر پس از ورود اُمیکرون بخواهیم محدودیت ها را اعمال کنیم کار از کار گذشته است.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه اکنون محدودیت های شرایط آبی اعمال می شود در حالی که منتظر آمدن اُمیکرون هستیم، گفت: از هم اکنون باید محدودیت ها اجرا شوند و اگر پس از ورود اُمیکرون بخواهیم محدودیت ها را اعمال کنیم کار از کار گذشته است.

دکتر شکرالله سلمان زاده در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (11 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به وضعیت بیماری در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر تنها هفت بیمار مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان داریم و بیمار بستری در ICU نیز نداریم.

در پیک بیماری شاید این موارد بستری کنونی را بستری نمی کردیم زیرا امکان درمان سرپایی این بیماران وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حدود یک هفته است که مورد فوتی در منطقه نداشته ایم و شرایط بیماری از هر حیث خوب است.

در حال حاضر تنها یک طبقه از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان به بیماران کووید - 19 اختصاص داده شده است و بخش های عادی این بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارها در مورد اُمیکرون در ایران نقص دارد / محدودیت ها باید از هم اکنون اجرا شوند

هشدارها در مورد اُمیکرون در ایران نقص دارد / محدودیت ها باید از هم اکنون اجرا شوند