مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 13:202022-01-01پزشكي

لزوم افزایش کلینیک های سرپایی برای کنترل موارد بیماری و مرگ


رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان اینکه مطمئن هستیم در هفته های آینده اُمیکرون در خوزستان شیوع خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه علائم ابتلا به اُمیکرون شبیه سرماخوردگی است بسیاری از مردم ممکن است فکر کنند سرماخورده اند و توجه و مراقبت نکنند بنابراین .

- ایسنا/خوزستان رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان اینکه مطمئن هستیم در هفته های آینده اُمیکرون در خوزستان شیوع خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه علائم ابتلا به اُمیکرون شبیه سرماخوردگی است بسیاری از مردم ممکن است فکر کنند سرماخورده اند و توجه و مراقبت نکنند بنابراین باید کلینیک های سرپایی به منظور درمان زودتر این بیماران و جلوگیری از افزایش مرگ و میرها افزایش یابند.

دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (11 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انسانی تیم های عملیاتی و تیم های واکسیناسیون طرح شهید سلیمانی افزایش یافته است و برای جابه جایی این نیروها به خودرو نیاز داریم.

با توجه به فعالیت 2 هزار و 700 تیم عملیاتی به 270 خودرو نیاز است که تاکنون 160 خودرو تامین شده است بنابراین تعداد خودروها باید افزایش یابد تا اجرای طرح شهید سلیمانی تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش کلینیک های سرپایی برای کنترل موارد بیماری و مرگ

لزوم افزایش کلینیک های سرپایی برای کنترل موارد بیماری و مرگ