مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 13:452022-01-01دانش

مشکلات مهاجران افغانستانی و چند وعده


در دومین جلسه «هم اندیشی مشترکات فرهنگی ایران و افغانستان» برخی مشکلات مهاجران افغانستانی مطرح و از سوی مسئولان ایرانی وعده هایی برای حل آن ها داده شد.

- در دومین جلسه هم اندیشی مشترکات فرهنگی ایران و افغانستان برخی مشکلات مهاجران افغانستانی مطرح و از سوی مسئولان ایرانی وعده هایی برای حل آن ها داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، دومین جلسه هم اندیشی مشترکات فرهنگی ایران و افغانستان با حضور محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عبدالله مرادی، مشاور و دستیار وزیر کشور، علیرضا قزوه، عضو هیئت امنای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و مشاور ادبی رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجتبی نوروزی، سرپرست اداره کل حوزه ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجتبی رحمان دوست، دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، محمدجعفر محمدزاده، مدیر رادیو ایران، پرویز کرمی، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت ریاست جمهوری و جمعی از فعالان فرهنگی افغانستان برگزار شد.

ایمانی پور درباره این جلسه گفت: از شعرها و صحبت هنرمندان و فعالان فرهنگی افغانستانی در این جلسه وجود درد مشترک را حس کردم و به رنجم افزوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مهاجران افغانستانی و چند وعده

مشکلات مهاجران افغانستانی و چند وعده