مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 13:552022-01-01سياسي

تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در ایلام تک رقمی شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: برای اولین بار تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در ایلام تک رقمی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمزین به نام طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی بوده که ما را در این مسیر به طور ویژه ای کمک نموده تا جایی که در مواقعی از سال در بین دو یا سه استان کشور بودیم که دارای شرایط وضعیت آبی بوده است.

وی گفت: تعداد 39 مورد بستری موجود در بیمارستان های استان برای اولین بار در پنج ماه اخیر ثبت شده و امروز خوشبختانه تعداد مبتلایان و بستری ها در سطح استان تک رقمی شده است.

صادقی فر عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر در سطح کشور و استان شرایط پایداری حاکم است و شواهد مبنی بر افزایش آمار مبتلایان به کرونا وجود ندارد و بیماری تحت کنترل است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: سویه جدید اومیکرون در کشورهای اروپایی و آمریکایی شیوع پیدا کرده و به شدت در حال گسترش است و آنچه که مشهود است، سرعت سرایت پذیری و انتقال بالای بیماری است و در خصوص میزان کشندگی آن هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست.

وی گفت: اگرچه ممکن است سویه جدید اومیکرون همانند دلتا میزان کشندگی بالایی نداشته باشد، اما بار بیماری در جامعه اگر به واسطه این سویه جدید زیاد شود، در رابطه با خدمات بهداشتی درمانی که به بیماران باید ارائه شود، لازم است از آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در ایلام تک رقمی شد

تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در ایلام تک رقمی شد