مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 14:002022-01-01پزشكي

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد


طی حکمی از طرف رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت سرپرست معاونت درمان این دانشگاه معرفی شد.

- دکتر امین سعیدی در گفت و گو با ایسنا با رد هر گونه اعمال دیدگاه سیاسی در امر بهداشت و درمان گفت: بهداشت و درمان در راستای تامین سلامت مردم جز اولویت های کاری معاونت درمان محسوب می شوند و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تقدیر از همراهی کادر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا افزود: مجاهدت ها و ایثارگری های کادر بهداشت و درمان در دوران کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست لذا با بکارگیری همه تجریبات در خدمت سلامت مردم منطقه خواهیم بود.

وی با رد هر گونه قوم گرایی و سیاسی کاری در امر بهداشت و درمان اظهار کرد:سلامت مردم قوم گرایی، سیاسی کاری و منطقه گرایی بر نمی تابد و باید به دور از این گونه مولفه ها در جهت تامین سلامت عمومی عمل کرد.

دکتر سعیدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، رییس نظام پزشکی شهرستان جیرفت و عنبرآباد، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، معاون آموزشی بیمارستان امام (ره)، مدیر گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، متخصص داخلی برگزیده کشوری و مشاور رییس دانشگاه را در کارنامه کاری خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد