مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 14:002022-01-01ورزشي

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان به باشگاه ذوب آهن رفت + عکس


سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال بانوان امروز با حضور در باشگاه فرهنگی - ورزشی ذوب آهن از این مجموعه دیدار و با مدیرعامل باشگاه گفت وگو کرد.

- سرمربی تیم ملی والیبال بانوان به باشگاه ذوب آهن رفت + عکس ایسنا/اصفهان سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال بانوان امروز با حضور در باشگاه فرهنگی - ورزشی ذوب آهن از این مجموعه دیدار و با مدیرعامل باشگاه گفت وگو کرد.

علی احسانی، مدیرعامل باشگاه با خوش آمدگویی به الکساندرا کَمپِدِلی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال بانوان و اسلامی، مدیر تیم ملی والیبال، اظهار کرد: باشگاه و شرکت سهامی ذوب آهن از نخستین روزهای آغاز فعالیت خود در ورزش به رشته والیبال اهمیت داده و در این زمینه به ویژه والیبال بانوان افتخارات بسیاری کسب کرده است، حضور مربی بزرگی همچون فریبا صادقی زمینه ساز پرورش بازیکنان و مربیان بسیار خوبی به خانواده ورزش والیبال بوده و حتی بازیکن و مربیان لژیونر نیز در این رشته تریبت کرده است.

در ادامه این دیدار الکساندر کمپدلی نیز ضمن تشکر از میزبانی باشگاه ذوب آهن گفت: از اینکه می بینم که بانوان سخت کوش باشگاه ذوب آهن همپای آقایان در رشته های مختلف به ویژه والیبال تلاش می کنند، بسیار شگفت زده و خوشحالم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان به باشگاه ذوب آهن رفت + عکس

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان به باشگاه ذوب آهن رفت + عکس