مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 15:052022-01-01سياسي

همایش بین المللی مقاومت در دانشگاه آزاد برگزارشد


همایش بین المللی مقاومت با حضور نمایندگان مجمع جهانی حمایت از مقاومت اسلامی از سراسر جهان در دانشگاه آزاد واحد استان کرمان برگزار شد.

- در ابتدا رییس مجمع جهانی حمایت از مقاومت اسلامی، بیان کرد: با شهادت شهید مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، راه مقاومت مطمئن تر شد؛ ما به مناسبت این شهادت دردناک از 45 کشور جهان به اینجا آمدیم تا به حاج قاسم بگوییم ما سرباز تو هستیم و در این راه ثابت قدم خواهیم بود و به اذن خدا در این راه ثابت موفق خواهیم شد.

سپس نماینده مجمع جهانی حمایت از مقاومت اسلامی از آمریکا گفت: من به حاج قاسم به دو دلیل ایمان دارم؛ اول اینکه کشور من مسئول این است که شما حاج قاسم را از دست دادید و دوم اینکه آینده را از آن ایران می بینم، آمریکا مرده است و من به شما می پیوندم.

نماینده مجمع جهانی حمایت از مقاومت اسلامی از کشور موریتانی بیان کرد: با توجه به قرآن هرگز گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده اند بلکه آن ها نزد پروردگارشان زنده اند.

شهادت حاج قاسم مشعلی برای راه آزادی است و از خداوند برای این شهید طلب رحمت می کنم.

ادریس نماینده مجمع جهانی حمایت از مقاومت اسلامی از مغرب نیز گفت: شهادت یعنی آزادگانی که عروج می کنند؛ شهادت نتیجه تلاش های حاج قاسم بود، او مفهوم شهادت را نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی مقاومت در دانشگاه آزاد برگزارشد

همایش بین المللی مقاومت در دانشگاه آزاد برگزارشد