مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 15:402022-01-01اجتماعي

خسارت باران به 45 راه روستایی خراسان جنوبی


با فعال سازی قرارگاه استانی راهداری زمستانی، در 48 ساعت گذشته بیش از 30 راهدارخانه و بیش از 57 اکیپ راهداری در راه های مواصلاتی استان فعال شده است.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: بارندگی های 2 روز اخیر به بیش از 45 راه روستایی استان خسارت زد که با تلاش نیروهای راهداری پاکسازی اولیه این راه ها از گل و لای و ترمیم آسیب دیدگی ها انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ اسدالله جلال زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر با تلاش مشترک تیم های راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام راه های شریانی و اصلی استان به صورت روان برقرار است.

وی ادامه داد: در طرح راهداری زمستانی استان و نخستین بارش و برف 2 روز اخیر 140 نیروی راهداری مشارکت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار اشت: با فعال سازی قرارگاه استانی راهداری زمستانی، در 48 ساعت گذشته بیش از 30 راهدارخانه و بیش از 57 اکیپ راهداری در راه های مواصلاتی استان فعال شده است.

وی بیان کرد: با توجه به بارش برف در گردنه های برفگیر استان در پنج شهرستان و بارش باران در چهار شهرستان دیگر، 30 درصد راه های استان از بارش ها تاثیر پذیرفتند.

جلال زاده ادامه داد: در پی این بارش ها، بیش از 90 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و 140 نفر نیروی راهدار با استفاده از حدود 80 تن شن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت باران به 45 راه روستایی خراسان جنوبی

خسارت باران به 45 راه روستایی خراسان جنوبی