مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 15:452022-01-01سياسي

میدل ایست : شهادت سلیمانی و المهندس به جهان نشان داد که انقلاب پیروز است


یک وبگاه تحلیلی نوشت، شهید سلیمانی و المهندس نماد مقاومت برابر گروه هک های تروریستی بودند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک وبگاه تحلیلی در مطلبی در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس فرمانده حشد الشعبی عراق نوشت، شهید سلیمانی والمهندس نماد مقاومت برابر گروه هک های تروریستی بودند.

وبگاه میدل ایست مانیتور روز شنبه در این زمینه نوشت، در سوم ژانویه 2020 (جمعه 13 دی 1398) به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهورسابق آمریکا و در یک حمله تروریستی سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس فرمانده حشد الشعبی عراق به شهادت رسیدند.

*سردار سلیمانی و المهندس، نماد مقاومت بودند این وبگاه با اشاره به گوشه هایی از اقدامات شهید سلیمانی نوشت، مشخص است که اقدامات راهبردی سردار سلیمانی به قطع جریان تسلیحات آمریکا و رژیم اسراییل نه تنها به داعش و دیگر گروه های تروریستی فعال در خاورمیانه، بلکه به دیگر خریداران منطقه کمک کرد.

ایالات متحده به عنوان بزرگترین تولید کننده سلاح در جهان و برای موفقیت تجارت اسلحه خود، به اقدامات گروه های تروریستی نیاز داشت.

با شکست های پی در پی تروریست های داعش در سوریه و عراق به رهبری سلیمانی و المهندس و پیامد آن سقوط تجارت تسلیحاتی، آمریکا تصمیم به ترور ژنرالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدل ایست : شهادت سلیمانی و المهندس به جهان نشان داد که انقلاب پیروز است

میدل ایست : شهادت سلیمانی و المهندس به جهان نشان داد که انقلاب پیروز است