مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 16:152022-01-01اجتماعي

حکایت آخرین دیدار از نگاه برادر شهید سلیمانی


برادر شهید سلیمانی در جمع زائران از آخرین دیدار با برادرش و توصیه های شهید برای کمک به مستمندان و دیدار با خانواده شهدا گفت.

- ، حسین سلیمانی عصر شنبه در جمع زائران گلزار شهدای کرمان در زمینه خصوصیات برادرش شهید سلیمانی اظهارداشت: خانواده ما شامل دو خواهر و سه برادر بود که بنده دو سال از حاج قاسم بزرگ تر هستم، همچنین حاجی دو پسر و سه دختر دارد که در تربیت همه آنها نهایت سعی و تلاش خود را انجام داد.

وی در مورد خصوصیات حاج قاسم نیز افزود: دوران ابتدایی بودیم با یکدیگر به مدرسه می رفتیم در آن دوران وضعیت معیشت مردم مناسب نبود و اغلب دانش آموزانی که از روستاهای اطراف به مدرسه روستای ما می آمدند چیزی برای خوردن نداشتند اما هر زمان حاجی را می دیدم در حال تقسیم کردن غذا و وسایل خود با دیگران بود به طوری که دفترچه درسش همیشه کوچک تر از حد معمول بود و حتی مدادش را از وسط نصف می کرد و به بقیه دانش آموزان می داد.

وی در خصوص آخرین دیدار حاج قاسم با مادرش گفت: حال مادر خوب نبود و ارتباط عجیب عاطفی نیز بین حاجی و مادر وجود داشت سه بار حاجی خدا حافظی کرد اما باز گشت و در آخرین مرتبه کف پای مادر را بوسید و در حالی که گریه می کرد به سوریه رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت آخرین دیدار از نگاه برادر شهید سلیمانی

حکایت آخرین دیدار از نگاه برادر شهید سلیمانی