ستاد برخط پاسخگویی به نامه های مردمی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد/ ارتباط فقط از طریق سامانه 111مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم استان با شماره گیری 111 می توانند از وضعیت نامه های خود مطلع شوند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمود مومن نسب در تشریح محورهای کاری مرکز ارتباطات مردمی سامانه 111 ، با اشاره به نقش حفظ ارتباط بی واسطه بین مردم و مسئولین، گفت: در پی سفر آیت الله دکتر رییسی ریاست جمهوری کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد، مردم این استان بیش از 90 هزار درخواست مکتوب در موضوعات مختلف از جمله رفع مشکلات فردی و اجتماعی به ریاست جمهور نامه نوشتند. وی با اعلام نهایی شدن کارِ گردآوری، تفکیک، پالایش، دسته بندی، ثبت و ارجاع نامه ها، اظهار داشت: اکنون استان و مدیران دستگاه های استانی وارد عملیات پاسخگویی و پاسخدهی به نامه های ارجاعی مردمی شده است. مومن نسب با تشریح تاثیر پاسخگویی به موقع نسبت به خواسته های مردمی در استمرار اعتماد و اطمینان آنان نسبت به دولتمردان، از همه مدیران و کارشناسان دستگاه ها خواست که با صبوری و مسئولیت پذیری بیش از پیش و بکارگیری کلیه ظرفیت ها در تایم صبح و عصر برای این مهم (پاسخگویی) وقت گذاشته و از محل اختیارات تفویض شده یا کسب مجوز از ستاد مرکزی دستور ویژه در راستای اجابت خواسته های مردمی را به شکل متناسب و شایسته،صا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |