مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 17:052022-01-01سياسي

مبادی مرز مهران بیشتر کنترل شود


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خواستار کنترل مبادی مرز مهران شدو ضمن تاکید بر ضرورت راستی آزمایی تست های پی سی آر، از فرماندار مهران خواست ظرف یک هفته مشکلات قرنطینه را مرتفع کند.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خواستار کنترل مبادی مرز مهران شدو ضمن تاکید بر ضرورت راستی آزمایی تست های پی سی آر، از فرماندار مهران خواست ظرف یک هفته مشکلات قرنطینه را مرتفع کند.

محمدسبحان حسنی در نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت طرح شهید سلیمانی بعنوان یکی از طرح های موفق همچنان ادامه یابد.

وی بر تولید محتوا توسط رسانه ها و صدا و سیما به منظور افزایش واکسیناسیون و فرهنگ سازی در این زمینه، بر تبلیغات محیطی توسط شهرداریها تاکید و خواستار ضرورت رعایت پروتکل ها و زدن ماسک در جامعه شد.

معاون سیاسی استاندار ایلام از شهرداری ها خواست در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه و بهداشت آن اقدامات موثری را به انجام رسانند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها واکسیناسیون دانش آموزان را بعنوان یک مطالبه عمومی والدین تبیین کنند، از آموزش و پرورش خواست بهداشت مدارس را به دقت مورد بررسی قرار داده و مدارسی که امتیاز پایینی دارند را بهبود بخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادی مرز مهران بیشتر کنترل شود

مبادی مرز مهران بیشتر کنترل شود