مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 17:202022-01-01سياسي

لزوم تجلیل از خدمات علمی و انقلابی خادم الشریعه


نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تجلیل شایسته از خدمات علمی، انقلابی و اجتماعی خادم الشریعه تاکید کرد و آن را گامی برای حفظ و تقویت شعائر دینی است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی نخستین سالگرد ارتحال آیت الله نظری خادم الشریعه با تجلیل از خدمات علمی، انقلابی، اجتماعی و دینی این عالم وارسته بر ضرورت پاسداشت مناسب از این خدمات و تلاش ها تأکید کرد.

وی با بیان اینکه آن طور که شایسته بود از مقام این عالم انقلابی و فرهیخته در زمان ارتحال ایشان به دلیل شرایط خاص کرونایی تجلیل نشد، افزود: با توجه به آرامش مناسب کرونایی که این ایام در کشور و استان داریم، ضرورت دارد تجلیل در خور شایسته ای از مقام والای این عالم ربانی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خدمات انقلابی، علمی، اجتماعی و دینی آیت الله نظری خادم الشریعه برای مردم استان و همچنین مرکز مازندران کاملاً مشهود و روشن است، تصریح کرد: باید نخستین مراسم سالگرد ارتحال این عالم مجاهد و انقلابی با شکوه و همچنین به همراه رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه آیت الله نظری خادم الشریعه (ره) عمر با برکت خود را در مسیر اعتلای دین، انقلاب و معارف اهل بیت (ع) سپری کرد، بیان داشت: به طور حتم تجلیل از چنین شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تجلیل از خدمات علمی و انقلابی خادم الشریعه

لزوم تجلیل از خدمات علمی و انقلابی خادم الشریعه