مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 17:502022-01-01اقتصادي

گسترش زنجیره ارزش از رویکردهای صنایع پتروشیمی است


معاون وزیر نفت و مدیر عامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید سرزده  از پتروشیمی شیراز با بیان اینکه گسترش زنجیره ارزش از رویکردهای صنایع پتروشیمی در کشور است، - افزود: از همه ظرفیت های پیش رو دراین حوزه به بهترین وجه باید استفاده کرد.

شاه میرزایی در این بازدید که بدون تشریفات مرسوم و به مناسبت روز صنعت پتروشیمی، انجام شد، با بیان اینکه حرکت در مسیر پشتیبانی و مانع زدایی از تولید و در راستای گستردگی زنجیره ارزش باید تقویت شود، افزود: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، استفاده حداکثری از توان داخلی به ویژه بهره گیری از ظرفیت و قابلیت شرکت های دانش بنیان در بومی سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیست ها از اولویت هایی است که صنعت پتروشیمی آن را دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پتروشیمی شیراز، مهندس شاه میرزایی گفت: ماموریت اصلی این شرکت راهبری، هدایت و بسترسازی مناسب برای سرمایه گذاری و گسترش متوازن صنعت پتروشیمی با رویکرد گسترش زنجیره ارزش است، مواضع شجاعانه و انقلابی رییس جمهوری نیز در این مسیر پشتوانه ای عظیم برای شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت ارزش آفرین محسوب می شود.

معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه صنایع تکمیلی مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی باید قدرت ایجاد مزیت رقابتی برای رقابت با کالاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش زنجیره ارزش از رویکردهای صنایع پتروشیمی است

گسترش زنجیره ارزش از رویکردهای صنایع پتروشیمی است