مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 18:202022-01-01سياسي

اختلاف نظر مجلس و دیوان عدالت باعث سردرگمی حوزه اجرایی شده است


اختلاف نظر مجلس و دیوان عدالت بر برخی شوراهای شهرهای استان تهران باعث سردرگمی در حوزه اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نهمین فرماندار استان تهران را معرفی کردیم و سه گزینه دیگر هم به وزرات کشور معرفی کردیم و در مجموع، 12 فرماندار تعیین تکلیف شده است.

وی گفت: از 16 فرمانداری شهرستان های استان تهران، معرفی چهار فرماندار باقی مانده است که پرونده آنها در دست بررسی هستند و به زودی تعیین تکلیف خواهیم کرد.

منصوری در خصوص شهرداران بیان کرد: مشکل و مسأله ای که پیش آمده به خاطر اختلاف نظر بین هیأت نظارت انتخابات و مجموعه دیوان عدالت اداری است.

استاندار تهران ادامه داد: در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر، هیأت نظارت بر انتخابات که در حقیقت خروجی منتخب اعضای مجلس شورای اسلامی است، مسأله ها و مشکلات را شناسایی کردند که برخی انتخابات شورای اسلامی شهرها با ورود هیأت نظارت ابطال شده، اما دیوان عدالت اداری رأی هیأت نظارت را وارد ندانسته است.

وی افزود: بر رأی دیوان عدالت، مجدد هیأت نظارت اعتراض کرده و این اختلاف نظر بین هیأت نظارت به نمایندگی از مجلس و دیوان عدالت باعث سردرگمی در حوزه اجرایی شده است و متأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر مجلس و دیوان عدالت باعث سردرگمی حوزه اجرایی شده است

اختلاف نظر مجلس و دیوان عدالت باعث سردرگمی حوزه اجرایی شده است