مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 18:302022-01-01سياسي

خدمات رسانی 2 موکب مازندران در کرمان/ توزیع روزانه 5 هزار پرس غذا


مازندران با برپایی دو موکب در کرمان و جوار مرقد شهید سلیمانی به زائران سردار دل ها در ایام فاطمیه خدمات دهی می کند.

- بلبلی مسئول موکب حضرت امام حسن مجتبی (ع) مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دو موکب از استان به زائران مرقد سردار دل ها در کرمان خدمات رسانی می کند، افزود: این موکب در ایام اربعین و آخر ماه صفر نیز هر ساله به خدمات دهی مشغول است.

وی با بیان اینکه امسال در این موکب حدود 20 تا 25 نفر از خادمان در آشپزخانه موکب در کرمان خدمات دهی می کنند، افزود: روزانه پنج هزار پرس غذا بین زائران مرقد حاج قاسم در کرمان توزیع می شود.

وی ادامه داد: همچنین در موکب دیگری خادمان مازندرانی اقدام به توزیع و عرضه چای، زولبیا و نان و دیگر اقلام غذایی می کنند و علاوه بر این مسئولیت پخت و توزیع غذای زائران در کرمان با موکب مازندران است.

بلبلی با اظهار اینکه استقبال از موکب مازندران در جوار بارگاه حاج قاسم بالا است، اظهار داشت: این موکب که از روز گذشته مستقر شده تا پایان هفته در کرمان به زائران سردار دل ها در ایام فاطمیه خدمات دهی می کنند.

وی تأمین برنج و مواد اولیه را از جمله نیازمندی ها یاد کرد و از خیران و دوستداران سردار دل ها خواست تا برای تأمین مایحتاج این موکب را پشتیبانی کنند تا بتوانیم خدمات رسانی مطلوب تری به زائران سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 2 موکب مازندران در کرمان/ توزیع روزانه 5 هزار پرس غذا

خدمات رسانی 2 موکب مازندران در کرمان/ توزیع روزانه 5 هزار پرس غذا