مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 19:202022-01-01سياسي

دستگاه های اجرایی جزیره خارگ در حالت آماده باش کامل باشند


با توجه به اخطاریه هواشناسی و وضعیت قرمز تمامی دستگاه های اجرایی جزیره خرگ در حالت آماده باش کامل باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دشتی زاده شنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران بخش ویژه خارگ اظهار داشت: با عنایت به اعلان اخطاریه هواشناسی و وضعیت قرمز تمامی دستگاه های اجرایی جزیره در حالت آماده باش کامل باشند.

بخشدار ویژه خارگ افزود: با هماهنگی و هم افزایی به وجود آمده تمامی امکانات شرکت های نفتی و پتروشیمی و همچنین بخش خصوصی این جزیره در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز با پشتیبانی یکدیگر اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ تصریح کرد: با عنایت به شرایط خاص جغرافیایی جزیره ناجی اداره بندر و دریانوردی خارگ آمادگی لازم جهت امدادرسانی دریایی در محدوده مشخص شده را دارد و همچنین به ادارات زیرمجموعه حوزه دریایی اعلام شده تا 48 ساعت آینده از خروج هرگونه شناور و… جلوگیری به عمل آورند.

دشتی زاده با اشاره به آب گرفتگی معابر در محدوده شهری خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک باید اقدامات لازم در مورد نقاطی که در حوزه آب گرفتگی منفعل هستند توسط تمامی دستگاه ها ب عمل خواهد آمد.

بخشدار ویژه خارگ گفت: با همت جهادی نیروهای خدوم شاغل در این جزیره راهبردی هم اکنون تمامی دستگاه های دولتی در حال خدمت رسانی بر اساس وظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی جزیره خارگ در حالت آماده باش کامل باشند

دستگاه های اجرایی جزیره خارگ در حالت آماده باش کامل باشند