مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 21:252022-01-01بين الملل

سکه هایی که از مزرعه و دریا سر درآورند


در سال 2021 علاوه بر بقایای بناهای عظیم، سلاح های تاریخی و مقبره های مومیایی های مصر باستان، مجموعه های قابل توجهی از سکه های تاریخی در نقاط مختلف جهان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از لایوساینس، در سال میلادی که گذشت، سکه ها و پول های متعلق به دوره های مختلف تاریخ از جمله آثار قابل توجهی بودند که اغلب به دست جویندگان آماتور طلا کشف شدند.

پس انداز کردن پول برای روز مبادا ایده جدیدی نیست.

در سال 2021، باستان شناسان مجموعه ای از سکه های تاریخی را در کنار سایر اشیای ارزشمندی که دفن شده بودند و از آن پس مورد استفاده قرار نگرفته بودند در مکان های مختلفی از مزرعه ذرت گرفته تا علفزاری در ایالات متحده آمریکا یا شهری در دانمارک کشف کردند.

این سکه ها توسط اشراف زادگان، دزدان دریایی، رییس قبیله و افرادی که هویت آن ها هنوز مشخص نیست پنهان شده بودند.

در ادامه با برخی از قابل توجه ترین این موارد آشنا می شوید: سکه ها و حلقه های طلا در مزرعه ذرت در سال 1935، بزرگ ترین مجموعه سکه های متعلق به دوران قرون وسطی واقع در لهستان در روستای Słuszkow کشف شد.

آدام کدزیرسکی که یک باستان شناس در موسسه باستان شناسی آکادمی علوم لهستان است در نوامبر 2020 از روستای Słuszkow بازدید کرد تا بتواند درباره مجموعه سکه های تاریخی که در سال 1935 در همین روستا کشف شده اطلاعات بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکه هایی که از مزرعه و دریا سر درآورند

سکه هایی که از مزرعه و دریا سر درآورند