مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 22:302022-01-01فرهنگي

«مستوران» به عاقبت «مختارنامه» دچار می شود؟


سریال تاریخی «مستوران» به کارگردانی مسعود آب پرور و با محوریت قصه های کهن فارسی این روزها با همکاری صداوسیما و اوج در حال تولید است.

گفته می شود که تصویربرداری این سریال در شهرک مستوران در حوالی احمدآباد مستوفی انجام می شود و سازندگان خودشان دکورهای .

- سریال تاریخی مستوران به کارگردانی مسعود آب پرور و با محوریت قصه های کهن فارسی این روزها با همکاری صداوسیما و اوج در حال تولید است.

گفته می شود که تصویربرداری این سریال در شهرک مستوران در حوالی احمدآباد مستوفی انجام می شود و سازندگان خودشان دکورهای این پروژه را به نام خود سریال ساخته اند.

اما در همین منطقه، بعد از چند سال صرفِ وقت و نیروی انسانی و هزینه های هنگفت، قرار است در پایان کار تخریب شوند؟ تهیه کننده مستوران به این پرسشمان چنین پاسخ می دهد: قصه مستوران ادامه دار است و تا فصل چهارم طراحی شده، بنابراین فعلا این شهرک متعلق به سریال ماست.

بر اساس اعلام قبلی تهیه کننده، بیش از 80 درصد از تصویربرداری سریال هم اینک انجام شده و ساخت در سراشیبی قرار دارد، اما با اعلام جدید می توان انتظار داشت که تولید مشترک صداوسیما و اوج فصل های بعدی هم داشته باشد.

عطا پناهی ـ تهیه کننده مستوران ـ در گفت و گویی با ایسنا در توضیح مطلب بالا چنین خاطرنشان می کند: مجموعه تاریخی مستوران یک قصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مستوران» به عاقبت «مختارنامه» دچار می شود؟

«مستوران» به عاقبت «مختارنامه» دچار می شود؟