مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 04:252022-01-02سياسي

یادواره شهدای جبری بوشهر برگزار می شود


دومین یادواره شهدای محله جبری بوشهر با سخنرانی سردار علیرضا تنگسیری با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم بوشهر برگزار می شود.

- بوشهر- دومین یادواره شهدای محله جبری بوشهر با سخنرانی فرمانده نیروی دریایی سپاه وباحضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم بوشهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیر ستاد دومین یادواره شهدای محله جبری بوشهر اظهار داشت: رزمندگان بوشهری در همه عرصه ها پوزه استعمار و استکبار را به خاک مذلت مالیدند که شهید رییس علی دلواری در برابر انگلیس و سردار نادر مهدوی مقابل آمریکا در خلیج فارس مردانه ایستادند.

سجاد زارعی از برگزاری دومین یادواره شهدای محله جبری بوشهر خبر داد و گفت: این یادواره روز سه شنبه 14 دی ماه با سخنرانی سردار علیرضا تنگسیری با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این یادواره در سالروز شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این برنامه مهم و معنوی در دهه بصیرت و ایام فاطمیه با حضور مردم همیشه در صحنه بوشهر در مصلا جمعه بوشهر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای جبری بوشهر برگزار می شود

یادواره شهدای جبری بوشهر برگزار می شود