مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 04:402022-01-02اقتصادي

تصمیمات بنزینی و تبعات آن


احمد وحیدی وزیر کشور نیز در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است بنزین گران شود؟ با بیان اینکه «بنزین گران نخواهد شد»، تاکید کرد: فعلا قراری برای گران شدن بنزین وجود ندارد.

- احمد وحیدی وزیر کشور نیز در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است بنزین گران شود؟ با بیان اینکه بنزین گران نخواهد شد ، تاکید کرد: فعلا قراری برای گران شدن بنزین وجود ندارد.

انتشار نامه محرمانه معاون اقتصادی رییس جمهور درباره اجرای طرح بازتوزیع یارانه بنزین در کیش و قشم در فضای مجازی و در پی آن اظهارات وزیر نفت در مورد اجرای تدریجی این طرح در کشور نگرانی هایی را بین اقشار مختلف مردم خصوصا در زمینه تورم و افزایش قیمت در کالاها ایجاد کرده که انتظار می رود تمهیدی برای آن صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه محرمانه ای که شب اول دی ماه در فضای مجازی منتشر شد، اجرای طرح بازتوزیع یارانه بنزین از طریق ارائه سهمیه بنزین به افراد به جای خودروها به صورت آزمایشی در جزایر قشم و کیش پیش بینی شده بود؛ طرحی که به دنبال عادلانه کردن یارانه های توزیعی است تا خانوارهای فاقد خودرو نیز بتوانند از این یارانه استفاده کنند؛ چراکه براساس گزارش های رسمی در ایران سالانه حدود 85 میلیارد دلار یارانه پنهان پرداخت می شود که حجم بالایی از آن به سوخت و بویژه بنزین، با مصرف روزانه حدود 100 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات بنزینی و تبعات آن

تصمیمات بنزینی و تبعات آن