مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 04:502022-01-02سياسي

آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان در دستور کار


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود به ادامه بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان می پردازند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود به ادامه بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازشور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان، ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و بررسی گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دو فوریتی اصلاح ماده (206) قانون آیین نامه داخلی مجلس(طرح الزام دستگاههای اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان) در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه، بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح تبصره(1) قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، بررسی گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان در دستور کار

آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان در دستور کار