مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:252022-01-02سياسي

سردار سلیمانی اتحاد می آفرید


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: سردار سلیمانی خود را به عنوان سرباز ولایت معرفی می کرد و سربازی برای ولایت را با هیچ مقامی عوض نمی کرد.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: سردار سلیمانی خود را به عنوان سرباز ولایت معرفی می کرد و سربازی برای ولایت را با هیچ مقامی عوض نمی کرد.

سردار ابوالفضل طهماسبی شامگاه دیروز (11 دی ماه) در مراسم شب شعر میراث سلیمانی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، شهید هادی طارمی، شهید پورجعفری و همه شهدایی که در خط مقاومت به شهادت رسیدند تا ما در آرامش و آسایش باشیم، اظهار کرد: حماسه 9 دی ماه، مسئله ای است که تاریخ ساز شده و در تاریخ نیز خواهد ماند و اگر ما حماسه هایی همانند 9 دی را روایت نکنیم، دشمنان 180 درجه خلاف آن چیزی که اتفاق افتاده است را روایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نکاتی که در این مراسم در خصوص سردار سلیمانی بیان می شود، برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری و زندگی و منش این شهید بزرگوار است، افزود: آن کس که اخلاص داشته و بین خود و خدای خود را اصلاح کند، خداوند نیز رابطه بین او و مردم را اصلاح خواهد کرد که ما این مسئله را در رابطه با حاج قاسم سلیمانی می بینیم و اخلاص سردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی اتحاد می آفرید

سردار سلیمانی اتحاد می آفرید