مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:402022-01-02سياسي

هر ساله اختتامیه جشنواره مدهامتان کرمان در هفته مقاومت برگزار خواهد شد


در نشست خبری شانزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان اعلام شد که اختتامیه این جشنواره از امسال به بعد در هفته مقاومت برگزار خواهد شد.

- ایسنا/کرمان در نشست خبری شانزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان اعلام شد که اختتامیه این جشنواره از امسال به بعد در هفته مقاومت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مصطفی گرجی صبح امروز 12 دی ماه در نشست خبری شانزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان گفت: مهر سردار دل ها باعث پویاتر شدن حرکت در مسیر انقلاب اسلامی شده است.

وی شهدا را زنده دانست و در ادامه با بیان اینکه شهید، شاهد است، تصریح کرد: با فرهنگ قرآنی می توان ساحت های فردی و اجتماعی را متعادل کرد.

مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان در ادامه سخنانش اظهار کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره مدهامتان از سال 96 در شهرستان انار دایر است.

وی با بیان اینکه هر ساله این جشنواره برگزار می شود و در ادامه به تشریح اهداف های این جشنواره پرداخت و گفت: شناسایی اطلاعات عمومی و تخصصی قرآنی جوانان، حضور پرنشاط تر، کشف استعدادهای برتر از جمله اهداف این جشنواره هستند.

گرجی با بیان اینکه جشنواره مدهامتان در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود، عنوان کرد: این جشنواره در رشته خواهران زیر 7 سال قرائت نماز و در رده سنی7 تا 16 سال خواهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ساله اختتامیه جشنواره مدهامتان کرمان در هفته مقاومت برگزار خواهد شد

هر ساله اختتامیه جشنواره مدهامتان کرمان در هفته مقاومت برگزار خواهد شد