مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:452022-01-02سياسي

لطفا در فصل امتحانات، والدین خوبی باشید


یک روانشناس و مشاور خانواده با توصیه به والدین، گفت: در ایام امتحانات تنها با عشق و احترام و محبت کاری کنید تا کودک فکر نکند تنها از او نمره 20 می خواهید؛ - راهکارش هم ساده است.

غلامرضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در تمام دنیا از کودکان 10 سال به بعد تست های تخصصی گرفته می شود که شناسایی می شوند که استعداد آنان در چه زمینه ای است.

وی افزود: وقتی کودک مدرسه می رود، وظیفه پدر و مادر حمایت از او است؛ یعنی وقتی می گوید من به رشته ای علاقه دارم فقط به تایید ما نیاز دارد و سعی کنیم شنونده خوبی برایش باشیم و مطمئن باشیم بعد از آن مدرسه هم خواهد رفت ولی حتما با یک مشاور صحبت کنند که کودک را توجیه کند.

این مشاور خانواده با بیان اینکه شبکه های اجتماعی را باید برای کودک خود مدیریت کنیم و برایش ساعت بگذاریم، اظهار کرد: در فصل امتحانات هم باید حرفه ای عمل کنیم؛ به این معنی که به طور کامل باید گوشی را از خودتان جدا کنید و در اتاقی که مطالعه می کنید گوشی و کامپیوتر یا هر وسیله ای که حواس شما را پرت می کند نباشد و در حقیقت تمام تمرکزتان را روی درس خواندن بگذارید.

غلامرضایی بیان کرد: حضور در شبکه های اجتماعی بشدت حواس دانش آموز را پرت کرده و برگشت دوباره به درس را سخت تر می کند و باعث می شود که دیگر کودک انرژی قبل را نداشته باشد پس کامل گوشی را ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا در فصل امتحانات، والدین خوبی باشید

لطفا در فصل امتحانات، والدین خوبی باشید