مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:002022-01-02ورزشي

آزادکاران مدعی بعد از قهرمانی کشور وارد گود می شوند


با توجه به برنامه های کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی، مدعیان کسب دوبنده تیم ملی پس از رقابتهای قهرمانی کشور وارد چرخه انتخابی خواهند شد.

- ، طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد مدال آوران رقابت های جهانی 2021 نروژ از حضور در مرحله اول و دوم چرخه انتخابی معاف هستند و این فرصتی است برای دیگر مدعیان تا در ابتدای مسیر فرایند انتخابی، توان و شایستگی خود را به رخ کادر فنی بکشند.

بدین ترتیب تمام نگاه ها به مسابقات قهرمانی کشور است که به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد، اما هنوز زمان برگزاری آن نهایی نشده است.

در همین راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص برگزاری این مسابقات طی روزهای 21 تا 24 دی ماه گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته فدراسیون آمادگی لازم را برای برگزاری مسابقات در موعد مقرر در استان گلستان دارد، اما ظاهراً این تاریخ ها همزمان با سفرهای استانی رییس جمهوری شده و در این تاریخ آیت الله رییسی در استان گلستان حضور خواهد داشت، بنابراین به دنبال اخذ مجوزهای لازم و برگزاری مسابقات بدون تغییر در زمان و مکان مسابقات کشوری کشتی آزاد هستیم.

در صورت عدم صدور مجوز لازم از سوی مسئولان استانی، مجبور هستیم مسابقات را با چند روز تأخیر در گرگان برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادکاران مدعی بعد از قهرمانی کشور وارد گود می شوند

آزادکاران مدعی بعد از قهرمانی کشور وارد گود می شوند