مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:052022-01-02حوادث

زمینگیر شدن باند کلاهبرداری اسکیمری 60 میلیاردی در مازندران


رییس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداری که اقدام به کپی کردن کارت شهروندان مازندرانی و برداشت از حسابشان می کردند، - خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ سامع خورشاد در تشریح این خبر اعلام کرد: با وصول پرونده های متعددی مبنی بر اینکه از حساب بانکی شهروندان برداشت های غیرمجازی صورت گرفته است، موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد، کارت های بانکی مالباختگان توسط کلاهبرداران به وسیله دستگاه اسکیمر کپی برداری شده و از این طریق به وجوه آنها دسترسی پیدا کرده اند.

رییس پلیس فتا استان مازندران تصریح کرد: ماموران در بررسی های تخصصی خود متوجه شدند، کلاهبرداران از طریق راه اندازی دستگاه اسکیمر در یکی از نانوایی های استان، اقدام به کپی برداری از کارت عابر آن ها کرده و پس از انتقال چندین باره وجوه در کارت های بانکی مختلف، در نهایت برای خرید لوازم خانگی به یکی از فروشگاه لوازم خانگی استان های مرکزی مراجعه و از کارت شناسایی جعلی برای معرفی خود برای خرید استفاده می کردند.

وی ادامه داد: با بررسی ها و تلاش کارشناسان پلیس فتا، هویت یکی از متهمان مشخص و با اقدامات صورت گرفته محل اختفای وی مورد شناسایی قرار گرفت که در یک عملیات غافلگیرانه مجرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینگیر شدن باند کلاهبرداری اسکیمری 60 میلیاردی در مازندران

زمینگیر شدن باند کلاهبرداری اسکیمری 60 میلیاردی در مازندران