مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:152022-01-02اقتصادي

بیشترین قبض صادر شده گاز چقدر است؟


سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران درباره آخرین وضعیت تغییر قبوض گاز برای مشترکان پرمصرف، گفت: بیشترین قبضی که پس از طرح افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف برای پله دوازدهم صادر شده 700 هزار تومان بوده و این در حالیست که این دسته از مشترکان .

- سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران درباره آخرین وضعیت تغییر قبوض گاز برای مشترکان پرمصرف، گفت: بیشترین قبضی که پس از طرح افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف برای پله دوازدهم صادر شده 700 هزار تومان بوده و این در حالیست که این دسته از مشترکان تا قبل از این طرح تنها حدود 300 هزار تومان پرداخت می کردند.

سیدجلال نورموسوی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای تعرفه های گاز 12 پله تعریف شده است، اظهار کرد: مشترکانی هستند که میزان مصرف آن ها از 12 پله نیز فراتر می رود که تعرفه برای آن ها از 700 هزارتومان اعلامی نیز بیشتر است، به عبارت دیگر برای هر پله 200 هزار تومان تعریف شده و در پله فرضی 16 با مصرف 1700 مترمکعب مبلغ گازبها به یک و نیم میلیون تومان می رسد.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تاثیرات اجرای طرح افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف، گفت: پس از اجرای این طرح میزان مصرف 50 درصد از پله ششم به بالا کاهش یافته است و این دسته از مشترکان مشمول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین قبض صادر شده گاز چقدر است؟

بیشترین قبض صادر شده گاز چقدر است؟