مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:302022-01-02ورزشي

همه در حال جنگ؛ «فوتبال» کجاست؟


چرا باید بیانیه نوسی و شاخ و شانه کشیدن در رسانه ها حرف اول این فوتبال را بزند؟ چرا مثل همه جای دنیا شاهد رقابت جذاب و تماشایی تیم ها درون زمین نیستیم؟ چرا اکثر بازی های ما سرد و کسل کننده است اما بیرون میدان این همه انرژی برای تخریب تیم مقابل به کار گرفته .

- چرا باید بیانیه نوسی و شاخ و شانه کشیدن در رسانه ها حرف اول این فوتبال را بزند؟ چرا مثل همه جای دنیا شاهد رقابت جذاب و تماشایی تیم ها درون زمین نیستیم؟ چرا اکثر بازی های ما سرد و کسل کننده است اما بیرون میدان این همه انرژی برای تخریب تیم مقابل به کار گرفته می شود؟ سوال این است که کی بساط این کشمکش ها جمع می شود؟ فوتبال کجاست؛ کسی می داند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: سرعت انتشار بیانیه در فوتبال ایران به هر رفرش کاهش یافته است! یعنی کافی است شما سایت ها و خبرگزاری های ورزشی را به روز کنید تا یک بیانیه شدیداللحن جدید نظرتان را جلب کند.

این وضعیت البته مسبوق به سابقه بوده، اما چیزی که شرایط را بدتر کرده، ماجرای تخلف گل گهر سیرجان در استفاده از بازیکن گابنی به نام باگناما است.

فعلا این باشگاه از سوی کمیته انضباطی مقصر شناخته شده و مسابقاتش برابر سپاهان، استقلال و پیکان سه بر صفر به سود رقبا اعلام شده است اما سیرجانی ها در کمیته استیناف تجدیدنظرخواهی کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در حال جنگ؛ «فوتبال» کجاست؟

همه در حال جنگ؛ «فوتبال» کجاست؟