مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:302022-01-02فرهنگي

«نقاشی قهوه خانه ای»، «تأدیب الرجال»، «انسان نئاندرتال» و...


کتاب های «نقاشی قهوه خانه ای نمایشی از فرهنگ ملی و مذهبی»، «تأدیب الرجال»، «تاریخ مختصر میان رودان: از بین النهرین باستان تا عراق امروز»، «انسان نئاندرتال»، - نقاشی قهوه خانه ای ، تأدیب الرجال ، انسان نئاندرتال و.

کتاب های نقاشی قهوه خانه ای نمایشی از فرهنگ ملی و مذهبی ، تأدیب الرجال ، تاریخ مختصر میان رودان: از بین النهرین باستان تا عراق امروز ، انسان نئاندرتال ، جنگ و خشونت در جوامع پیش از تاریخ و ادبیات تاریخی و دیوانسالاری ایران به همراه مجموعه شعر عصر بی هویت منتشر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نقاشی قهوه خانه ای نمایشی از فرهنگ ملی و مذهبی نوشته نرگس ذکرعلی با قیت 55 هزار تومان در نشر ندای تاریخ راهی بازار کتاب شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: نقاشی قهوه خانه ای که در برخی منابع از آن تحت عنوان خیالی نگاری نیز نام برده شده است، مطرح ترین نقاشی ایرانی در شاخه هنرهای عامیانه به شمار می رود.

کتاب حاضر بر آن بوده است ضمن آشنا کردن خواننده با تاریخچه و ویژگی های نقاشی قهوه خانه ای، به بازخوانی برخی از آثار این نقاشی عامیانه ایرانی بپردازد.

همچنین در این پژوهش با بررسی فرهنگ جامعه ایرانی و شناخت عوامل تأثیرگذار بر این هنر، سعی بر کشف چگونگی تأثیرگذاری فرهنگ ملی و مذهبی بر آثار نقاشی قهوه خانه ای بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نقاشی قهوه خانه ای»، «تأدیب الرجال»، «انسان نئاندرتال» و...

«نقاشی قهوه خانه ای»، «تأدیب الرجال»، «انسان نئاندرتال» و...