مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:352022-01-02بين الملل

شش اسیر فراری فلسطین، شخصیت سال 2021 شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری المیادین در ادامه حمایت از محور مقاومت، شش اسیر فلسطینی که موفق شدند از زندان امنیتی جلبوع رژیم صهیونیستی فرار کنند، - یک شبکه لبنانی شش اسیر فلسطینی معروف به قهرمانان تونل آزادی را که توانستند از امنیتی ترین زندان رژیم صهیونیستی فرار کنند، شخصیت سال 2021 معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری المیادین در ادامه حمایت از محور مقاومت، شش اسیر فلسطینی که موفق شدند از زندان امنیتی جلبوع رژیم صهیونیستی فرار کنند، شخصیت سال 2021 معرفی کرد.

این شبکه با بیان اینکه سالانه یک شخصیت سال چه عربی چه غیرعربی را برمی گزیند، اعلام کرد، انتخاب شخصیت سال، به نوبه خود یک پیام است که در خود آن سیاست هایی را دارد که شبکه بر اساس آن تأسیس شده است.

بنا بر اعلام این شبکه لبنانی، سال 2021 همچنانکه مملوء از جنگ، تهدید، محاصره و چالش است در مقابل، سرشار از دستاورد، پیروزی و ابتکار نیز هست، اما چه کسی شایسته است، چه کسی لایق الهام گرفتن و نوآوری در مسیر آزادی و اراده زندگی است؟این شبکه در بیانیه خود افزود، المیادین امسال را به دلیل خیزش قدس سال فلسطین می داند.

نبرد سیف القدس و مسأله اُسرای فلسطینی که به شکلی بی سابقه واکنش ها را برانگیخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش اسیر فراری فلسطین، شخصیت سال 2021 شدند

شش اسیر فراری فلسطین، شخصیت سال 2021 شدند