مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:552022-01-02سياسي

دستگاه های اجرایی مجاز به واگذاری املاک به شرکت های دانش بنیان شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که دستگاه های اجرایی مجاز شدند املاک، زمین و ساختمان های خود را برای استقرار شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان بدون واگذاری مالکیت واگذار کنند.

- ، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 12 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، ماده 6 طرح جهش تولید دانش بنیان را به تصویب رساندند.

مطابق با این مصوبه، در راستای حمایت از پارک های علم و فناوری، شرکت ها و موسسات دانش بنیان: الف- در تبصره بند (24) ماده (55) قانون شهرداری ها، پس از عبارت دفتر مهندسی عبارت و دفتر شرکت های دانش بنیان الحاق می شود.

ب- دستگاه های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری مجازند املاک، زمین و ساختمان های خود را برای استقرار شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان، پارک های علم و فناوری، سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و واحدهای خلاق، بدون واگذاری مالکیت طبق قوانین و مقررات در اختیار آن ها قرار دهند.

آیین نامه اجرایی این بند حداکثر ظرف سه ماه از تاریخ ابلاغ این قانون توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی تهیه می شود و به تصویب هیئت وزیران می رسد.

تبصره: تعریف، احراز صلاحیت و برخورداری واحدهای خلاق از مزایای این قانون بر عهده معاونت علمی و فناوری رییس جمهور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی مجاز به واگذاری املاک به شرکت های دانش بنیان شد

دستگاه های اجرایی مجاز به واگذاری املاک به شرکت های دانش بنیان شد