مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:152022-01-02اجتماعي

بارش برف و کاهش دما در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: پیش بینی می شود از ظهر امروز بارش ها در سطح استان آغاز شده و بعدازظهر و شب شدت این بارش ها افزایش پیدا کند، - در شهرکرد نیز احتمال دارد در ابتدا شاهد بارش باران باشیم، اما پیش بینی می شود امشب بارش ها در شهرکرد به صورت مداوم و برف باشد.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یک سامانه بارشی امروز وارد استان می شود که شدت فعالیت این سامانه در ساعات عصر امروز و امشب است.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: پیش بینی می شود از ظهر امروز بارش ها در سطح استان آغاز شده و بعد از ظهر و شب شدت این بارش ها تقویت شود، در شهرکرد نیز احتمال دارد در ابتدا شاهد بارش باران باشیم، اما پیش بینی می شود امشب بارش ها در شهرکرد به صورت مداوم و برف باشد.

وی ادامه داد: انتظار می رود به تدریج از صبح فردا این سامانه بارشی در مناطق شرقی چهارمحال و بختیاری تضعیف شود، اما هم چنان بارش ها در مناطق کوهرنگ، اردل و بخش هایی از جنوب استان تا بعد از ظهر فردا ادامه خواهد داشت.

نوروزی عنوان کرد: پیش بینی می شود روزهای سه شنبه تا پنج شنبه نیز بارش هایی ضعیف به صورت برف در بخش هایی از چهارمحال و بختیاری وجود داشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و کاهش دما در چهارمحال و بختیاری

بارش برف و کاهش دما در چهارمحال و بختیاری